مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 04:352020-07-22بين الملل

استمداد جو بایدن از مسلمانان آمریکا با خواندن حدیثی از پیامبر اسلام (ص) (+فیلم)


بایدن وعده داد در نخستین روز حضورش در کاخ سفید فرمان اجرایی ترامپ مبنی بر ممنوعیت ورود اتباع 7 کشور مسلمان به آمریکا از جمله ایران را لغو خواهد کرد.

- استمداد جو بایدن از مسلمانان آمریکا با خواندن حدیثی از پیامبر اسلام (ص) (+فیلم) بایدن وعده داد در نخستین روز حضورش در کاخ سفید فرمان اجرایی ترامپ مبنی بر ممنوعیت ورود اتباع 7 کشور مسلمان به آمریکا از جمله ایران را لغو خواهد کرد.

جوبایدن نامزد حزب دموکرات آمریکا برای رقابت با دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری امسال (آبان 1399) در یک سخنرانی اینترنتی خطاب به انجمنی از مسلمانان آمریکایی حامی خود به حدیثی از پیامبر اسلام (ص) اشاره کرد و خواستار حمایت جامعه مسلمانان آمریکا از خود برای شکست دادن ترامپ در انتخابات آتی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران ، بایدن در این سخنرانی که روز دوشنبه انجام شده وعده لغو فرمان اجرایی ترامپ برای ممنوعیت ورود اتباع 7 کشور مسلمان از جمله ایران به خاک ایالات متحده آمریکا در صورت پیروزی در انتخابات آتی در نخستین روز حضورش در کاخ سفید را نیز داده است.

او در سخنان خود حدیثی از پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) را قرائت کرد که می‌فرماید: من رأی منکم منکرا، فلیغیره بیده، فإن لم یستطع فبلسانه، فإن لم یستطع فبقلبه، وذلک أضعف الإیمان ترجمه: اگر کسی (از شما) منکری دید ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمداد جو بایدن از مسلمانان آمریکا با خواندن حدیثی از پیامبر اسلام (ص) (+فیلم)

استمداد جو بایدن از مسلمانان آمریکا با خواندن حدیثی از پیامبر اسلام (ص) (+فیلم)