مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 04:452020-07-22سياسي

ضرورت بهره گیری از ظرفیت جهاددانشگاهی جهت تولید مواد اولیه برای مقابله با تحریم ها


نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت جهاددانشگاهی برای تولید مواد اولیه برای مقابله با تحریم های ظالمانه دشمنان نظام تاکید کرد.

- ایسنا/مرکزی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت جهاددانشگاهی برای تولید مواد اولیه برای مقابله با تحریم های ظالمانه دشمنان نظام تاکید کرد.

محمدحسن آصفری در آستانه فرا رسیدن 16 مردادماه سالروز تاسیس جهاددانشگاهی در گفت وگو با ایسنا، با گرامیداشت یاد و خاطره دانشمندان علمی جهاددانشگاهی بویژه مرحوم کاظمی آشتیانی اظهار کرد: جهاددانشگاهی یک مجموعه علمی و جهادی و مولود انقلاب اسلامی است و با روحیه جهادی و انقلابی خدمات شایان علمی، تحقیقاتی، پژوهشی و فرهنگی به کشور ارائه کرده است.

وی به اقدامات ماندگار جهاددانشگاهی در طول 40 سال تشکیل آن در کشور اشاره کرد و افزود: توسعه فعالیت شرکت های دانش بنیان و بکارگیری ظرفیت سلول درمانی از جمله اقدامات ماندگار این نهاد انقلابی است.

این نماینده مردم در خانه ملت تصریح کرد: جهاد دانشگاهی در عمر 40 ساله خود توانسته در حوزه کادر سازی و تربیت نیروی کارآمد و متعهد، کارنامه درخشانی از خود بر جای بگذارد و در حوزه علمی، تحقیقاتی و پژوهشی در کشور جریان سازی تاثیرگذاری داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بهره گیری از ظرفیت جهاددانشگاهی جهت تولید مواد اولیه برای مقابله با تحریم ها

ضرورت بهره گیری از ظرفیت جهاددانشگاهی جهت تولید مواد اولیه برای مقابله با تحریم ها