مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 04:452020-07-22پزشكي

اضافه شدن 1500 تخت ویژه در بیمارستان های کشور


معاون درمان وزارت بهداشت و درمان گفت: کرونا موجب شد زیر ساخت ها در بیمارستان های کشور توسعه یابد و پس از شیوع کرونا کادر درمان حرفه ای تر و هزار و 500 تخت ویژه به بیمارستان اضافه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم خان بابایی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز یکی از دانشگاه های موفق در حوزه بیمار شناسی و قرنطینه بیماران بود اما طی یک ماه اخیر به علت ساده انگاری برخی از مردم آمارهای ابتلاء به کرونا در فارس در حال افزایش است.

وی افزود: یکی از تدابیری که در استان فارس در راستای کاهش بیماری اجرایی شده است استفاده از تمامی ظرفیت های موجود در این استان در راستای کاهش بیماری است البته نباید فراموش کرد که تمامی بیمارستان های کشور دارای محدودیت های در خصوص جذب بیمار هستند و اگر میزان مراجعات در بیمارستان ها افزایش یابد با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی تاکید کرد: یکی از موضوعاتی که در کشور در راستای کاهش ضریب نفوذ بیماری مد نظر است استفاده از مگا icu ها در بیمارستان ها است از این رو این طرح نیز در تمامی بیمارستان های سراسر کشور اجرایی خواهد شد تا شاهد کاهش بیماران بخش های مراقب های ویژه در بیمارستان ها باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه شدن 1500 تخت ویژه در بیمارستان های کشور

اضافه شدن 1500 تخت ویژه در بیمارستان های کشور