مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 05:002020-07-22بين الملل

دعای خاخام صهیونیست برای شفای شاه سعودی


یکی از صفحه های وابسته به وزارت خارجه رژیم صهیونیستی با انتشار ویدئویی از رییس بین المللی کمیته یهودیان آمریکا از دعای این خاخام صهیونیست برای شفای شاه سعودی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، صفحه اسراییل تتکلم بالعربیه (اسراییل به زبان عربی سخن می گوید) در شبکه اجتماعی فیسبوک وابسته به وزارت خارجه رژیم صهیونیستی بتازگی با انتشار ویدئویی از دیوید روزین رییس بین المللی بخش گفت و گوی ادیان کمیته یهودیان آمریکا از دعای او برای شفای سلمان بن عبدالعزیز شاه سعودی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری شبکه الجزیره ، این صفحه با انتشار ویدیوی یادشده نوشت: خاخام یهودی برای سلامتی اعلی حضرت سلمان بن عبدالعزیز شاه سعودی که برای انجام آزمایش هایی در بیمارستان بستری است، دعا می کند .

این خاخام صهیونیست گفت: به درگاه خداوند عزوجل خالق مهربانی و رحمت جهان متوسل می شویم تا برکات شفای خود را به اعلی حضرت سلمان شاه سعودی، خادم حرمین شریفین و حامی مقدسات اسلامی نازل کند .

دیوید روزین در ادامه گفت: امیدواریم که خداوند سلامتی کامل را به ایشان بازگرداند و به او امکان حرکت در راستای رهبری ملت و همچنین پیشبرد اقدامات مسالمت آمیز در منطقه و جهان را بدهد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعای خاخام صهیونیست برای شفای شاه سعودی

دعای خاخام صهیونیست برای شفای شاه سعودی