مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 05:052020-07-22اقتصادي

آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در شهرکرد


معاون بازآفرینی و مسکن شهری اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: اراضی برای احداث مسکن در طرح اقدام ملی مسکن تحویل بنیادمسکن شد، عملیات اجرایی ساخت این واحدها در شهر شهرکرد در منطقه 34 منظریه به زودی آغاز می شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون بازآفرینی و مسکن شهری اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: اراضی برای احداث مسکن در طرح اقدام ملی مسکن تحویل بنیادمسکن شد، عملیات اجرایی ساخت این واحدها در شهر شهرکرد در منطقه 34 منظریه به زودی آغاز می شود.

ابراهیم علیرضایی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه طرح اقدام ملی مسکن از آذرماه سال 98 توسط دولت کلید خورد، اظهار کرد: در مرحله اول اجرای این طرح در چهارمحال و بختیاری تعداد 1133 واحد به چهارمحال و بختیاری ابلاغ شد که 1000 نفر ثبت نام کردند، در مرحله دوم نیز در اسفندماه سال گذشته و اردیبهشت ماه نیز 9600 نفر در این طرح در 19 شهر استان ثبت نام کردند.

معاون بازآفرینی و مسکن شهری اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: 1450 قطعه زمین برای ساخت خانه در طرح اقدام ملی مسکن تحویل بنیادمسکن به عنوان کارگزار شد، عملیات اجرایی ساخت این واحدها در شهر شهرکرد در منطقه 34 منظریه به زودی آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در شهرکرد

آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در شهرکرد