مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 05:052020-07-22اجتماعي

پنج پایگاه سنجش سلامت در کاشان فعالیت خود را آغاز کرد


مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشان از آغاز به کار پنج پایگاه سنجش سلامت نوآموزان برای ورود به کلاس اول ابتدایی در شهرستان خبر داد.

- ایسنا/اصفهان مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشان از آغاز به کار پنج پایگاه سنجش سلامت نوآموزان برای ورود به کلاس اول ابتدایی در شهرستان خبر داد.

حسین مقنی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: طرح سنجش سلامت نوآموزان از ابتدای مرداد آغاز شده و تا نیمه شهریور ادامه دارد که به علت رعایت پروتکل های بهداشتی ابتدا در سایت اینترنتی طرح سنجش ثبت نام شده و به ترتیب کدِ پیگیری، روزانه 20 نفر در هر پایگاه پذیرش می شود.

وی افزود: طرح سنجش سلامت کلاس اولی ها در چهار پایگاه شهری در مدرسه های خجسته کیا، صلاحی، خاتم الانبیا و شهید صادقی انجام می شود و یک پایگاه سیار نیز نو آموزان روستایی را پوشش می دهد.

مقنی تصریح کرد: در این طرح 3500 نفر از نوآموزان توسط 25 نفر از عوامل اجرایی در پایگاه های سنجش سلامت در زمینه هایی از جمله شنوایی، بینایی، دید رنگ، قد و وزن، آمادگی جسمانی، آمادگی تحصیلی و.

مورد معاینه قرار خواهند گرفت.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشان، گفت: با برنامه ریزی های انجام شده، پایگاه های سنجش از ساعت 8 تا 13 فعالیت می کنند که همراه داشتن شناسنامه والدین و نوآموزان، کارت واکسیناسیون و معرفی نامه مدرسه هنگام مراج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج پایگاه سنجش سلامت در کاشان فعالیت خود را آغاز کرد

پنج پایگاه سنجش سلامت در کاشان فعالیت خود را آغاز کرد