مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 05:302020-07-22دانش

دستبند جدید فناوری پوشیدنی را متحول خواهد کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، محققان دانشگاه کرنل و ویسکانسین دستبندی را با نام فینگرترک (FingerTrak) طراحی کرده اند که با استفاده از سه یا چهار دوربین حرارتی مینیاتوری و با وضوح تصویر پایین، - محققان آمریکایی ابزار جدیدی شبیه به دستبند طراحی کرده اند که به طور مداوم موقعیت دست را به صورت سه بعدی ردیابی می کند و شرایط دست را با کمک دوربین های حرارتی و هوش مصنوعی پیشرفته ثبت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، محققان دانشگاه کرنل و ویسکانسین دستبندی را با نام فینگرترک (FingerTrak) طراحی کرده اند که با استفاده از سه یا چهار دوربین حرارتی مینیاتوری و با وضوح تصویر پایین، موقعیت و شرایط دست از جمله 20 انگشت را شناسایی و آن ها را به شکل یک نقشه سه بعدی تبدیل می کند.

محققان می گویند این دستگاه می تواند برای تبدیل زبان اشاره، واقعیت مجازی، سلامت همراه و تعامل انسان- روبات کاربرد داشته باشد.

آن ها می گویند: این یک دستاورد و کشف بزرگ تیم ماست که یک فناوری با نگاه به خطوط حرکتی مچ دست، شرایط دست و انگشتان را به صورت سه بعدی بازسازی می کند.

این نخستین سیستمی است که براساس خطوط مچ دست، وضعیت کامل دست را بازسازی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستبند جدید فناوری پوشیدنی را متحول خواهد کرد

دستبند جدید فناوری پوشیدنی را متحول خواهد کرد