مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 05:402020-07-22سياسي

افزایش روابط عمان با ایران حتی در ایام کرونا


در دیدار خداحافظی حجت الاسلام والمسلیمن نوری شاهرودی سفیر کشورمان با علی بن مسعود السنیدی وزیر تجارت و صنعت عمان، دو طرف ضمن بررسی آخرین تحولات روابط فیمابین به خصوص در زمینه تجارت و صنعت و تحولات منطقه بر گسترش هرچه بیشتر روابط در همه زمینه ها تاکید کردند.

- در دیدار وزیر تجارت و صنعت عمان با سفیر کشورمان اعلام شد افزایش روابط عمان با ایران حتی در ایام کرونا در دیدار خداحافظی حجت الاسلام والمسلیمن نوری شاهرودی سفیر کشورمان با " علی بن مسعود السنیدی" وزیر تجارت و صنعت عمان، دو طرف ضمن بررسی آخرین تحولات روابط فیمابین به خصوص در زمینه تجارت و صنعت و تحولات منطقه بر گسترش هرچه بیشتر روابط در همه زمینه ها تاکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، در این دیدار السنیدی ضمن یادآوری تاکیدات مرحوم سلطان قابوس بر اهمیت و گسترش روابط عمان با ایران گفت: در حالیکه در شرایط بحرانی ناشی از کرونا، روابط بسیاری از کشورها تحت تاثیر قرار گرفت و کاهش یافت اما روابط عمان با ایران نه تنها کاهش نیافت بلکه افزایش هم یافت که این مهم نشان دهنده اهمیت و اهتمام دو کشور بر تقویت روابط فیمابین است.

سفیر کشورمان نیز در ادامه ضمن تایید سخنان وزیر تجارت و صنعت عمان از دولت و ملت عمان در همکاری و همراهی با او و سفارت ایران درجهت پیشبرد و تقویت روابط فیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش روابط عمان با ایران حتی در ایام کرونا

افزایش روابط عمان با ایران حتی در ایام کرونا