مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 05:452020-07-22سياسي

اولویت اصلی برای برگزاری مراسم محرم حفظ سلامت جامعه است


معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف با اشاره به اینکه امسال در ماه محرم با شرایط خاص و محدودیت هایی مواجه هستیم، گفت: خط قرمز و اولویت اصلی ما در برگزاری مراسم محرم و صفر، - حفظ سلامت جامعه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام غلامرضا عادل معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه امروز در جلسه ستاد راهبردی ویژه محرم 1399 که با حضور مدیران و مسئولان سازمان اوقاف برگزار شد، اظهار کرد: این جلسه به دلیل شرایط خاص امسال و در پیش بودن محرم تشکیل شده است.

وی در این جلسه که با هدف بررسی طرح بصیرت عاشورایی برگزار شد، با بیان اینکه امسال با شرایط خاص و محدودیت هایی مواجه هستیم و لازم است که تدبیری اندیشیده شود، تاکید کرد: خط قرمز و اولویت اصلی ما در برگزاری مراسم محرم و صفر، حفظ سلامت جامعه است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف با اشاره به اینکه اهمیت محرم و صفر بر کسی پوشیده نیست، گفت: ایام ماه محرم همواره مورد توجه مردم بوده است، به طوری که عزاداران به صورت خودجوش در خیابان ها، کوچه ها و امامزادگان حضور می یابند.

حجت الاسلام عادل تصریح کرد: فرصت محرم برای کشور نیز مهم است، زیرا بسیاری از مشکلات کشور به برکت روضه های سیدالشهدا (ع) حل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت اصلی برای برگزاری مراسم محرم حفظ سلامت جامعه است

اولویت اصلی برای برگزاری مراسم محرم حفظ سلامت جامعه است