مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 05:552020-07-22سياسي

رانندگان اتوبوس و تاکسی ماسک خانگی تهیه کنند/ به دنبال تعطیلی مترو نیستیم


عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه به دنبال تعطیلی مترو تهران نیستیم، گفت: تعطیلی این ناوگان به دلیل شیوع کرونا رفت و آمد شهروندان را با اختلال مواجه می کند.

- زهرا صدراعظم نوری رییس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره وضعیت قرمز کرونا در پایتخت و تمهیدات مدیریت شهری جهت پیشگیری از شیوع بیشتر این بیماری، اظهار داشت: شورای شهر فعلاً طرحی در این زمینه ندارد چرا که ستاد ملی مقابله با کرونا باید اقدامات لازم را انجام دهد و ما نیز بر اساس سیاست های اتخاذ شده برنامه ها را پیش می بریم.

وی با اشاره به اینکه 12 استان کشور به لحاظ وضعیت کرونا در شرایط قرمز قرار دارد، گفت: شهروندان باید حتماً از ماسک استفاده کنند از حضور در اجتماع بپرهیزند و در صورت حضور در سطح شهر حتما فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

رییس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران با بیان اینکه در خانه ماندن و رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک همچنین رعایت فاصله اجتماعی تا 95 درصد جهت پیشگیری از کرونا موفق خواهد بود، گفت: اعضای شورای شهر از ابتدای شیوع کرونا بدون تعطیلی در محل کار خود حاضر شده اند و ما هم مانند بسیاری از شهروندان فعالیت اجتماعی داشته ایم ولی خوشبختانه تا کنون کسی مبتلا به این بیماری نشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رانندگان اتوبوس و تاکسی ماسک خانگی تهیه کنند/ به دنبال تعطیلی مترو نیستیم

رانندگان اتوبوس و تاکسی ماسک خانگی تهیه کنند/ به دنبال تعطیلی مترو نیستیم