مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 06:002020-07-22اقتصادي

افزایش 2 برابری تقاضاهای پژوهشی در کرمانشاه


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه از افزایش دو برابری تقاضاهای پژوهشی دستگاه های اجرایی استان برای سال 1399 خبرداد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه از افزایش دو برابری تقاضاهای پژوهشی دستگاه های اجرایی استان برای سال 1399 خبرداد.

افشین کریمی در کارگروه آموزش، پژوهش و فناوری استان کرمانشاه که امروز( اول مرداد) برگزارشد، بااشاره به افزایش دو برابری تقاضاهای پژوهشی دستگاه های اجرایی استان، اظهارکرد: سال گذشته تعداد 50 تقاضای پژوهشی توسط دستگاه های اجرایی استان داشتیم که امسال این تعداد دو برابر شده و به حدود 114 تقاضا افزایش پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: در برنامه های پژوهشی که برای امسال در نظر گرفته ایم، تلاش خواهیم کرد تا بیشتر روی اولویت هایی که منطبق با شرایط کنونی جامعه هستند، تمرکز داشته باشیم.

معاون استانداری کرمانشاه افزود: شیوع بیماری کرونا، فشار اقتصادی و تحریم های شدید و ظالمانه دشمن شرایط متفاوتی را نسبت به سال گذشته رقم زده و باعث شده تا بیشتر چنین موضوعاتی را در حوزه پژوهش در دستورکار قرار دهیم.

وی تصریح کرد: همچنین با توجه اینکه طبقه پایین جامعه و بویژه مناطق حاشیه نشین، بیشترین آسیب ها را از این مشکلات متحمل می شوند و پیامدهای اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 2 برابری تقاضاهای پژوهشی در کرمانشاه

افزایش 2 برابری تقاضاهای پژوهشی در کرمانشاه