مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 06:052020-07-22سياسي

حجت الاسلام طباطبایی استادی دلسوز و خادم انقلاب بود


مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ضمن تسلیت رحلت حجت الاسلام سیدحسن طباطبایی، گفت: این عالم ربانی استادی دلسوز و با اخلاق و مفتخر به سوابق درخشان در عرصه تربیت و خدمت به انقلاب بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی گلستانی، در پیامی رحلت مرحوم حجت الاسلام و المسلمین حاج سیدحسن طباطبایی را تسلیت گفت.

متن پیام مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به شرح زیر است: حجت الاسلام و المسلمین حاج سیدحسن طباطبایی رحمت الله علیه، استادی دلسوز و با اخلاق و مفتخر به سوابق طولانی و درخشان در عرصه تربیت و آموزش و خدمت به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بودند که عمر با برکت خویش را در ترویج معارف ناب قرآن کریم و خدمت به مکتب اهل بیت علیهم السلام و فرهنگ دینی به کار بردند.

خدمات این عالم ربّانی و استاد مبرّز حوزه های علمیه در پرورش و تربیت طلاب و فضلای متعهد و سلوک اخلاقی و اخلاص ایشان بر همگان آشکار است.

رحلت این عالم روحانی و خدمتگزار صادق مکتب اهل بیت علیهم السلام را به محضر مبارک حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعال فرجه، رهبر معظم انقلاب، حوزه های علمیه، خدمتگزاران به ساحت مقدس رضوی و خانواده محترم ایشان تسلیت گفته و از خداوند متعال رحمت و مغفرت و علوّ درجات ایشان را مسئلت می کنیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام طباطبایی استادی دلسوز و خادم انقلاب بود

حجت الاسلام طباطبایی استادی دلسوز و خادم انقلاب بود