مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 06:102020-07-22اقتصادي

چه شرایطی برای عمل لیزیک چشم لازم است؟


رییس انجمن چشم پزشکان ایران به بیان نکاتی در خصوص جراحی عیوب انکساری قرنیه پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، محمود جباروند در خصوص شرایط لازم برای جراحی عیوب انکساری قرنیه گفت: بهترین سن برای انجام این جراحی از 19 تا حدود 58 سالگی است و همچنین برای انجام این جراحی لازم است عیب انکساری بیمار به مدت 6 ماه ثابت باشد و شماره چشم او تغییر نکند.

این چشم پزشک ضمن اشاره به اینکه فردی که قصد انجام این جراحی را دارد نباید دچار قوز قرنیه باشد، ادامه داد: برای انجام این عمل، بیمار باید قرنیه شفاف و با ضخامت مناسبی داشته باشد و همچین در معاینات پزشکی از نظر ارگان های چشمی دچار هیچ مشکلی نباشد، چرا که این مشکلات موجب افت دید و نتیجه نا مطلوب بعد از عمل جراحی می گردند.

جباروند با بیان اینکه بعد از جراحی عیوب انکساری قرنیه افراد می‌توانند همان دیدی را که با عینک داشتند، بدون عینک داشته باشند و دچار مشکل نشوند، افزود: این عمل یک جراحی امن و سالم است و امتحان خودش را پس داده است و بیماران پس از آن می توانند از یک بینایی خوب برخوردار شوند.

این متخصص قرنیه در خصوص جراحی عیوب انکساری قرنیه در افرادی که دچار مشکل آب مروارید هستند، اظهار کرد:کسانی که آب مروارید دارند، باید برای برطرف کردن این مشکل عمل جراحی انجام دهند، چرا که حین این عمل می توان 90 تا 95 در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه شرایطی برای عمل لیزیک چشم لازم است؟

چه شرایطی برای عمل لیزیک چشم لازم است؟