مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 06:252020-07-22اجتماعي

سامانه هواشناسی هوشمند در ایستگاه تحقیقات انگور تاکستان نصب شد


رییس مرکز تحقیقات، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین گفت: سامانه هواشناسی هوشمند در ایستگاه تحقیقات انگور تاکستان نصب و راه اندازی شد.

- بابک قرالی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای الگوسازی روش های نوین باغبانی، پس از احداث سازه سایه بان در ایستگاه تحقیقات انگور تاکستان، این مرکز با همکاری و حمایت های مؤسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی، دو سامانه هواشناسی هوشمند؛ در زیر سایه بان و در خارج از سایه بان و در محوطه باغ انگور ایستگاه نصب و راه اندازی کرده است.

وی افزو: سامانه زیر سایه بان سه فاکتور دما، نور و رطوبت و سامانه خارج از سایه بان، علاوه بر این سه فاکتور، سرعت و جهت وزش باد را نیز اندازه گیری می کند.

قرالی بیان کرد: از مهمترین ویژگی های این سامانه این است که داده های هواشناسی را هر چهار دقیقه یک بار بروز رسانی کرده وبه صورت برخط در اختیار کاربران تعریف شده در هر نقطه از جهان قرار می دهد.

وی؛ پایش لحظه ای پارامترهای محیطی ایستگاه از جمله دما، رطوبت، نور و سرعت و جهت وزش باد، پایش ساعتی، روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه پارامترهای محیطی، پایش از راه دور توسط اپ مدیریت سامانه، قابلیت پایش از راه دور توسط کامپیوتر ولب تاپ های شخصی، گزارش گیری برخط وضعیت شرایط محیطی و فاکتورهای هواشناسی با داشبورد مدیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه هواشناسی هوشمند در ایستگاه تحقیقات انگور تاکستان نصب شد

سامانه هواشناسی هوشمند در ایستگاه تحقیقات انگور تاکستان نصب شد