مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 06:452020-07-22حوادث

کشف 50 میلیاردی آهن آلات ریلی مسروقه توسط پلیس راه آهن


طی دو عملیات مشترک توسط پلیس راه آهن تهران و اصفهان، 358 تن آهن آلات ریلی مسروقه به ارزش 50 میلیارد ریال کشف و 2 نفر دستگیر شدند.

- فرمانده پلیس راه آهن کشور گفت: طی دو عملیات مشترک توسط پلیس راه آهن تهران و اصفهان، 358 تن آهن آلات ریلی مسروقه به ارزش 50 میلیارد ریال کشف و 2 نفر دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حشمت اله ملکی در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: مأموران پرتلاش این پلیس با اطلاع از فروش غیر قانونی آهن آلات ریلی توسط فردی به هویت معلوم در یکی از استان های جنوبی کشور، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی در خصوص مرحله اول این عملیات افزود: کارشناسان و کارآگاهان این پلیس با دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه پنج دستگاه تریلر حامل تراورس فلزی از خوزستان به مقصد تهران بارگیری و در حال حرکت هستند، اکیپی از ماموران پلیس راه آهن تهران با اخذ دستور قضایی از دادستان شهرستان رباط کریم برای توقیف خودروهای مذکور به این شهرستان اعزام شدند.

فرمانده پلیس راه آهن کشور ادامه داد: تیم اعزامی با رصد لحظه به لحظه مسیر حرکت خودروها، چهار دستگاه تریلر حامل 81 تن آهن آلات ریلی را در رباط کریم و تریلر پنجم حاوی 24 تن ریل را در عملیاتی غافلگیرانه در بزرگراه ساوه ـ تهران توقیف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 50 میلیاردی آهن آلات ریلی مسروقه توسط پلیس راه آهن

کشف 50 میلیاردی آهن آلات ریلی مسروقه توسط پلیس راه آهن