مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 06:552020-07-22ورزشي

شاه حسینی: دستگاه قضا مثل دستگیری سلطان سکه مدیران فوتبالی را محاکمه کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، عبدالرحمن شاه حسینی در خصوص مقصران اصلی بسته شدن پنجره های نقل و انتقالاتی تیم های لیگ برتری فوتبال کشورمان، - رییس اسبق کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: مسؤولینی که در حلقه اول این مدیران بی کفایت و ناکار بلد را به عنوان مدیرعامل منصوب می کنند مقصر هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، عبدالرحمن شاه حسینی در خصوص مقصران اصلی بسته شدن پنجره های نقل و انتقالاتی تیم های لیگ برتری فوتبال کشورمان، اظهار داشت: تا زمانی که سرچشمه را درست نکنیم این آلودگی ها وجود خواهد داشت و سرچشمه مربوط به انتصاب مدیران است.

چون این کسانی که در پست مدیریتی منصوب می شوند از نظر علمی و عملی هیچ اهلیتی ندارند و از آن رشته ورزشی خاص اطلاعی ندارند و در نتیجه مشکلات از جمله بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه ها ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در قوانین کشورمان به کرات مقررات محکمی را در این خصوص داریم که در ورزش هیچ وقت اجرا نمی شود و آن هم مطالبه حق و حقوق باشگاه ها از مدیران منصوب شده است.

رییس سابق کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، درباره اینکه برخی از مدیران با سفارش و پارتی به مدیرعاملی باشگاهی می رسند، تصریح کرد: این موضوع برای همه ثابت شده است که مدیران باشگاه ها با رانت و رابطه در این سمت منصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاه حسینی: دستگاه قضا مثل دستگیری سلطان سکه مدیران فوتبالی را محاکمه کند

شاه حسینی: دستگاه قضا مثل دستگیری سلطان سکه مدیران فوتبالی را محاکمه کند