مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 06:552020-07-22سياسي

طلاقِ قانون ازدواج از اجرا!/ آموزش، مشورت و نظارت سه رکن پایداری زندگی مشترک


آذر 84 که مجلس، «قانون تسهیل ازدواج جوانان» را تصویب کرد، همه در خیالی خوش فرو رفتیم که خوشا جوانانی که از این پس قصد ازدواج و تشکیل خانواده می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی و حضرت زهرا سلام الله علیها، روزنامه های رسالت، خراسان و صبح نو به موضوع ازدواج پرداختند که بخش های مهم آن در ادامه می آید.

روزنامه رسالت با تیتر ازدواج گزینی به جای ازدواج گریزی نوشت: تصویری که روزهای پس از ازدواج در مقابل چشم جوانان به تصویر کشیده می شود خیلی وقت ها تصویری مبهم از روزگاری است که مشکلات مالی و اقتصادی عرصه را بر زوجی که به تازگی تشکیل خانواده داده اند، تنگ کرده است؛ همین مشکلات خیلی وقت ها به مانعی بزرگ برای وقوع پدیده ازدواج تبدیل می شود.

درنتیجه لازم است با از میان برداشتن موانع موجود بر سر راه ازدواج جوانان، شرایط وقوع این پدیده را تسهیل کرد و جوانان را از ازدواج گریزی به ازدواج گزینی تشویق کرد.

  از نقش حکومت در ترویج امر مقدس ازدواج نیز نباید به آسانی گذشت، موضوعی که اگر موردتوجه قرار بگیرد می تواند بسیاری از مشکلات ریشه ای ازدواج جوانان را حل نماید؛ یعنی اگر دولت، مجلس و دستگاه های فرهنگ ساز جامعه دست به دست هم دهند و با تسهیل عواملی که زمینه ساز ازدواج می شوند یعنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلاقِ قانون ازدواج از اجرا!/ آموزش، مشورت و نظارت سه رکن پایداری زندگی مشترک

طلاقِ قانون ازدواج از اجرا!/ آموزش، مشورت و نظارت سه رکن پایداری زندگی مشترک