مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 07:052020-07-22اقتصادي

کاروان زکات در ساوه به راه افتاد


همزمان با یکم مرداد که در ساوه به نام روز زکات نامگذاری شده است، کاروان زکات مستحبی به منظور توزیع 10 تن طالبی بین نیازمندان به راه افتاد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، همزمان با یک مرداد که در ساوه بعنوان روز زکات نامگذاری شده است، کاروان زکات مستحبی  شامل طالبی از مقابل امامزاده شاهزاده حسین (ع) این شهر به سمت مراکز نیکوکاری جهت توزیع بین نیازمندان به حرکت افتاد.

دبیر شورای زکات در حاشیه این مراسم با اشاره به توزیع 10 تن طالبی بعنوان زکات مستحبی تا امروز گفت :  پیش بینی میشود تا پایان اجرای این طرح در سطح شهرستان بالغ بر 30 تن طالبی به ارزش 1 میلیارد ریال جمع آوری و به دست نیازمندان تحت پوشش این نهاد مقدس برسد.

عباس محمدی هزاوه افزود : در این طرح خداپسندانه، کشاورزان از روستاهای مختلف بخشی از ثمره باغات خود را به نیازمندان واقعی اهدا میکنند تا هم به مال خود برکت داده و هم از ثمرات باغ خود در سفره آنان قرار داده باشند.

وی تصریح کرد : پس از پایان جمع آوری زکات مستحبی طرح شجره طیبه مجددا ادامه خواهد یافت و بحث پلاک کوبی و جمع آوری محصولات اهدایی باغداران از سر گرفته میشود .

محمدی افزود : سال گذشته 40 تن انار در طرح شجره طیبه جمع آوری شد که پیش بینی میشود این میزان در سالجاری به حدود 100 تن افزایش پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروان زکات در ساوه به راه افتاد

کاروان زکات در ساوه به راه افتاد