مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 07:202020-07-22بين الملل

سفیر ایران در لندن از اختلاف انگلیس و آمریکا درباره چین نوشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حمید بعیدی نژاد، سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: محتوا و لحن اظهارات وزیر خارجه آمریکا در جریان سفر امروز خود به لندن، - ، حمید بعیدی نژاد، سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: محتوا و لحن اظهارات وزیر خارجه آمریکا در جریان سفر امروز خود به لندن، حاکی از اختلافات میان دو کشور در موضوعات مختلف بود.

مایک پمپئو با ادبیاتی خصمانه و با 7 بار اشاره به حاکمان کمونیست چین ، سعی نمود انگلیس را به اتخاذ اقدامات شدیدتر علیه چین ترغیب نماید.

سفیر ایران در انگلیس افزود: در همین حال روزنامه فایننشال تایمز انگلیس با انتشار مقاله ای با تبیین دلایل نیاز انگلیس به سرمایه گذاری چین در انگلیس آنهم در شرایطی که انگلیس اتحادیه اروپا را ترک می کند، نسبت به هر گونه اقدام حاد از سوی انگلیس علیه چین هشدار داد.

وی در پایان نوشت: در خصوص بحث های مرتبط با ایران، پمپئو بر اهمیت تمدید تحریم تسلیحاتی علیه ایران تاکید نمود که مقامات انگلیسی هیچگونه موضعی اعلام نکردند.

در برابر، نخست وزیر انگلیس در جریان مذاکرات خود با وزیر خارجه آمریکا، صراحتا خواستار حل و فصل موضوع قتل جوان انگلیسی از سوی آمریکا گردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر ایران در لندن از اختلاف انگلیس و آمریکا درباره چین نوشت

سفیر ایران در لندن از اختلاف انگلیس و آمریکا درباره چین نوشت