مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 07:302020-07-22اقتصادي

گشتم نبود نگرد نیست/مرگ تالاب سوستان در سایه فقدان تولیگری مشخص


آب زراعی 40 هکتار از اراضی کشاورزی منطقه سوستان لاهیجان توسط تالاب سوستان تأمین می شود که متأسفانه این تالاب در معرض خشکی و هزاران ماهی که برای افت زدایی در این تالاب بودند از بین رفتند و هیچ یک از نهادهای درگیر امور تالاب تولی گری مشخصی را برای رفع این مشکل به گردن نمی گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لاهیجان، استان گیلان دارای جاذبه های طبیعی بسیار زیاد و خوبی است که یکی از این مناظر تالاب ها هستند که می توان از آنان به عنوان یکی از بکرترین مناظر گیلان نام برد زیرا جلوه خاصی به سبزی گیلان بخشیده و مأمنی زیبا برای طبیعت دوستان و مورد استقبال گردشگران است.

تالاب سوستان در لاهیجان با طبیعتی بکر یکی از این تالاب هاست که هرساله با استقبال بی نظیر مردم و گردشگران مواجه می شود که نام گذاری این تالاب به این نام به دلیل قرارگیری آن در دهستان سوستان لاهیجان است.

اطراف تالاب سوستان را نیزار فراگرفته و همچنین در داخل و کناره های تالاب گیاهان مردابی و درختان جنگلی وجود دارد که محل زندگی آبزیان و پرندگان به دلیل وجود آب شیرین است.

تالاب سوستان همواره در فصل پاییز و زمستان پرآب بوده ولی با آغاز فصل های بهار و تابستان از میزان آب آن کاسته می شود که به گفته مسؤولان جهاد کشاورزی و آب منطقه ای علت این اتفاق کاهش میزان بارش باران است زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشتم نبود نگرد نیست/مرگ تالاب سوستان در سایه فقدان تولیگری مشخص

گشتم نبود نگرد نیست/مرگ تالاب سوستان در سایه فقدان تولیگری مشخص