مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 07:302020-07-22فرهنگي

فرشته ها از امشب به خانه ها می آیند


آخرین ساخته سام کلانتری با نام «جایی برای فرشته ها نیست» از امشب (چهارشنبه، اول مردادماه) در  پردیس «نماوا» و سینمای آنلاین«فیلیمو» به صورت آنلاین اکران خواهد شد.

- آخرین ساخته سام کلانتری با نام جایی برای فرشته ها نیست از امشب (چهارشنبه، اول مردادماه) در  پردیس نماوا و سینمای آنلاین فیلیمو به صورت آنلاین اکران خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،مخاطبان می توانند از امشب بدون نیاز به حضور در سالن های سینما و تنها با تهیه یک بلیت، همراه با اعضای خانواده به تماشای جایی برای فرشته ها نیست ، بنشینند.

اکران آنلاین یک مستند داستانی برای اولین بار است که در ایران انجام می شود و این فیلم که پیش از این در گروه سینماهای هنر و تجربه اکران شده قرار است در پلتفرم های وی اودی فیلیمو و نماوا عرضه شود.

محمد شکیبانیا، یکی از تهیه کنندگان این اثر اعلام کرد: با توجه به اوج گیری مجدد کرونا فکر می کنم، تصمیم خوبی بود که خانواده ها بدون نگرانی و با هزینه بسیار کمتری در کنار هم از دیدن این فیلم لذت ببرند.

وی در ادامه گفت: یکی از بزرگترین دستاوردهای این فیلم جذب اسپانسر در شرایط کنونی اکران است؛این حرکت، اتفاق بسیار خوشحال کننده ای برای کل سینمای مستند ایران محسوب می شود و نشان می دهد اگر سینمای مستند ما همانند سینمای داستانی جذاب و دغدغه مند ساخته شود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرشته ها از امشب به خانه ها می آیند

فرشته ها از امشب به خانه ها می آیند