مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 07:552020-07-22سياسي

تشکیل پرونده شخصیت برای مجرمان محاکم کیفری 2 و اطفال در اصفهان


رییس مجتمع قضایی شهید بهشتی(ره) اصفهان گفت: با تعامل نهادهای مردمی برای مجرمان محاکم کیفری 2 و دادگاه های ویژه اطفال پرونده شخصیت تشکیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، وحید دادگستر اظهار کرد: با عنایت به ضرورت به کارگیری سیاست جنایی مشترک و در اجرای ماده 37 دستورالعمل نحوه مشارکت و تعامل نهادهای مردمی با قوه قضاییه ابلاغی از سوی ریاست قوه قضاییه، پس از برگزاری جلسات متعدد و طی شدن دوره های آموزشی، تعداد 7 نفر از اعضای سازمان های مردم نهاد با اخذ مجوزهای لازم جهت تشکیل پرونده شخصیت در راستای اعمال مواد 203 و 286 قانون آیین دادرسی کیفری با مجتمع قضایی شهید بهشتی(ره) وارد مشارکت به طور داوطلبانه و افتخاری شدند.

رییس مجتمع قضایی شهید بهشتی(ره) اصفهان ضمن افزود: این افراد نسبت به تشکیل پرونده شخصیت متهمان دادسرای ویژه مبارزه با سرقت، محاکم کیفری 2 و ویژه اطفال و نوجوانان مستقر در مجتمع قضایی شهید بهشتی(ره) اقدام می کنند.

دادگستر در پایان هدف از این اقدام را تلاش در جهت اصلاح مجرمان، بهره مندی از کیفیات مخففه و ارفاقی در تعیین مجازات و شناسایی و حمایت از مجرمان آسیب دیده عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل پرونده شخصیت برای مجرمان محاکم کیفری 2 و اطفال در اصفهان

تشکیل پرونده شخصیت برای مجرمان محاکم کیفری 2 و اطفال در اصفهان