مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 07:552020-07-22سياسي

بی توجهی به مصالح عموم در قانون کاهش حبس تعزیری


معاون قضایی دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: قانون کاهش مجازات حبس تعزیری نسنجیده بوده و اجرای آن در آینده تاوان دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، آین تکریم و تجلیل از مجید کرمی رییس سابق دادگستری شهرستان امروز با حضور مسؤولان استانی و شهرستان در حسینیه ثارالله دهدشت برگزار شد.

اردوان عزیزی در این آیین با اشاره به اینکه نگرش های قوه قضاییه سال های اخیر با حضور آیت الله رییسی متحول شده است، اظهار داشت: مجموع قضایی سالها در لاک خود فرو رفته بود ک وظیفه قوه صرفا رسیدگی به پرونده های قضایی و لاغیر است.

معاون رییس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مباحثی که قبلا حوزه دخالت دستگاه قضایی در آن معلوم نبود امروز به عنوان معاونت قوه راه اندازی شده است.

وی تصریح کرد: در نگرش جدید دستگاه قضایی به این سمت و سو خواهد رفت که از عرصه تولید حمایت کند اگر جایی تخلفات باشد قطعا برخورد شود.

عزیزی با بیان اینکه قوه قضاییه در مبارزه با فساد اهتمام جدی دارد، افزود: پر سر و صداترین پرونده ها مربوط به دستگاه قضاست و این نشان می دهد مماشاتی با فساد درون مجموعه نخواهد داشت.

وی گفت: یکی از دردآورترین مشکلات قوه که باعث تغییر ذهنیت می شود طولانی شدن دادرسی است پرونده هایی در بازرسی کشف شد که مربوط به ماقبل سال 97 بود سال گذشته 87درصد پرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی به مصالح عموم در قانون کاهش حبس تعزیری

بی توجهی به مصالح عموم در قانون کاهش حبس تعزیری