مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 08:052020-07-22اقتصادي

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان منصوب شد


مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان در سالن های کنفرانس شرکت برق منطقه ای گیلان و به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار و داراب زاده به عنوان مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان منصوب و از تلاش های بلبل آبادی تقدیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان در سالن های کنفرانس شرکت توانیر و شرکت برق منطقه ای گیلان و به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور همایون حائری معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی و محمدحسن متولی زاده رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توانیر برگزار شد.

محمدحسن متولی زاده رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توانیر در این مراسم با تأکید بر صرفه جویی در هزینه ها اظهار کرد: موضوع بحث فرسودگی شبکه برق در راستای ارائه خدمات بهتر به مشترکان مدنظر قرار بگیرد و با جدیت پیگیری و دنبال شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گیلان نیز با بیان اینکه در این استان اهتمام ویژه ای در راستای اتمام پروژه های نیمه تمام وجود دارد، اظهار کرد: در شرایط خاص امروز، باید به مشارکت بخش خصوصی بیش ازپیش توجه داشته باشیم و خواهان مشارکت هر چه بیشتر بخش خصوصی هستیم.

کیمیا تنهایی با بیان اینکه در بخش اصلاح شبکه های فرسوده، انتظار می رود که نگاه ویژه ای به استان گیلان شود، گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان منصوب شد

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان منصوب شد