مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 08:302020-07-22سياسي

با تخریب کنندگان وجهه قضات پاکدامن برخورد می شود


رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه گفت: دستگاه قضایی به موازات برخورد با فساد، با کسانی که وجهه قضات پاکدامن را تخریب می کنند، برخورد می کند.

- رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه گفت: دستگاه قضایی به موازات برخورد با فساد، با کسانی که وجهه قضات پاکدامن را تخریب می کنند، برخورد می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام علی عبداللهی رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه، امروز در حاشیه بازدید از سازمان قضایی نیروهای مسلح، گفت: دشمن برای ایجاد اخلال در مبارزه بی امان دستگاه قضایی با فساد و با هدف تحت الشعاع قراردادن موفقیت های به دست آمده در این زمینه که موجب امیدواری مردم به نهاد عدالت در نظام جمهوری اسلامی شده، با شایعه پراکنی های گسترده در صدد تخریب وجهه قضات شریف و پاکدامن و انحراف ایجاد کردن از دستگاه قضا از این مسیر است.

وی تصریح کرد: اکنون قضاتی مومن و پاکدست که امتحان خود را در زمانی طولانی و با بررسی پرونده های حساس و پیچیده و مهم و ملی به خوبی پس داده اند، در تیررس عملیات روانی شایعه پراکنی که از سوی اتاقهای فکر جبهه استکبار طراحی شده، قرار دارند تا به این ترتیب بزعم دشمنان در روند پرشتاب و هدفمند مبارزه با فساد خلل و وقفه ای ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تخریب کنندگان وجهه قضات پاکدامن برخورد می شود

با تخریب کنندگان وجهه قضات پاکدامن برخورد می شود