مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 08:352020-07-22اجتماعي

فقر فرهنگی و مالی عامل ترک تحصل دانش آموزان در خراسان شمالی


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: فقرفرهنگی و مالی والدین به عنوان یک عامل بازدارنده همواره سبب ترک تحصیل دانش آموزان در مناطق مختلف شده بنابراین ترک تحصیل درآموزش حضوری و مجازی امری انکار ناپذیر است.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: فقرفرهنگی و مالی والدین به عنوان یک عامل بازدارنده همواره سبب ترک تحصیل دانش آموزان در مناطق مختلف شده بنابراین ترک تحصیل درآموزش حضوری و مجازی امری انکار ناپذیر است.

  عصمت بدخشان در گفت وگو با ایسنا دراین خصوص که آیا آموزش مجازی سبب افزایش میزان ترک تحصیل در بین دانش آموزان می شود،اظهارکرد: ترک تحصیل به دلیل فقر مالی و فرهنگی امری انکار ناپذیر است بنابراین چه آموزش حضوری و چه مجازی باشد اگر والدین مجاب نشوند امکان ترک تحصیل در هر دو شیوه آموزش وجود دارد.

وی با بیان اینکه سالانه بین 300 تا 500 دانش آموز در مقطع ابتدایی ترک تحصیل می کنند، افزود: این مهم ناشی از فقر فرهنگی و مالی والدین، مهاجرت، بیماری، ازدواج و فوت است.

وی با تاکید بر ضرورت تاثیرگذاری آموزش به صورت حضوری، افزود: برپایی کلاس درس برای دانش آموزان پایه اول ابتدایی تجربه بسیاری خوبی از ارتباط گیری با دیگر افراد، احساس آرامش و حضور در فضایی با هم سن و سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقر فرهنگی و مالی عامل ترک تحصل دانش آموزان در خراسان شمالی

فقر فرهنگی و مالی عامل ترک تحصل دانش آموزان در خراسان شمالی