مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 08:402020-07-22اقتصادي

توقف صدور ویزای امارات برای ایرانی ها


امارات صدور ویزای توریستی برای شهروندان ایرانی را متوقف کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی کاشانی ـ مدیر کل شرکت شهر فروگاهی فرودگاه امام خمینی (ره) ـ جمعه گذشته ـ 27 تیرماه ـ خبر داد که از امروز پروازهای تهران - دوبی - تهران توسط شرکت هواپیمایی امارات راه‌اندازی شده و با شرایط خاصی همه هموطنان می‌توانند هر روز به این کشور پرواز داشته باشند.

همزمان مرتضی قربانی ـ دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران ـ اطلاع داد که امارات متحده عربی از روز پنجشنبه (26 تیرماه) صدور ویزا برای شهروندان ایرانی را از سر گرفته است و امکان ارائه درخواست برای ویزای توریستی وجود دارد.

امارات که از اسفندماه سال 98 به دنبال شیوع ویروس کرونا مرزهایش را به روی اتباع همه کشورها بست، اعلام آمادگی کرده بود که با آغاز تابستان، مرزهایش را به روی گردشگران و اتباع خارجی باز می کند، هرچند که در بدو ورود سختگیری‌هایی خواهد داشت.

اما پرس و جوهای ایسنا از آژانس‌های مسافرتی به این نتیجه رسید که امارات در این مدت پاسخگوی درخواست ویزای شهروندان ایرانی نبوده است.

هرچند که شرکت‌های هواپیمایی ایرانی و اماراتی در مسیر تهران ـ دوبی پروازهایی را برقرار کرده‌اند که طبق اظهارات آژانس‌دارها، این پروازها بیشتر برای افرادی است که در امارات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف صدور ویزای امارات برای ایرانی ها

توقف صدور ویزای امارات برای ایرانی ها