مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 08:552020-07-22سياسي

ضرورت اصلاح شبکه فرسوده برق گیلان/ اتمام پروژه های نیمه تمام در اولویت باشد


مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل جدید و سابق برق منطقه گیلان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار و مسئولان بر ضرورت اصلاح شبکه فرسوده و همچنین اتمام پروژه های نیمه تمام این شرکت تأکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ظهر چهارشنبه آیین تکریم و معارفه مدیران عامل سابق و جدید شرکت برق منطقه ای گیلان به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور همایون حائری معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی، محمد حسن متولی زاده رییس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت توانیر و جمعی از مدیران استانی در سالن جلسات این شرکت برگزار شد.

محمد حسن متولی زاده رییس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت توانیر با قدردانی از زحمات بلبل آبادی و آرزوی موفقیت برای داراب زاده، گفت: انتظار می رود با همراهی مسئولان استان، ضمن صرفه جویی در هزینه ها، با توجه به رهنمود مقام معظم رهبری موضوع بحث فرسودگی شبکه برق در راستای ارائه خدمات بهتر به مشترکان مد نظر قرار بگیرد و با جدیت پیگیری و دنبال شود.

پرداخت 320 میلیارد تومان بدهی مالیاتی برق منطقه ای مدیر عامل سابق شرکت برق منطقه ای گیلان با اشاره به چالش ها و مشکلات خاص این شرکت، گفت: با کمک، همدلی و تلاش کارکنان شرکت برق گیلان شاهد دستاوردهای خوبی در زمینه های مختلفی بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اصلاح شبکه فرسوده برق گیلان/ اتمام پروژه های نیمه تمام در اولویت باشد

ضرورت اصلاح شبکه فرسوده برق گیلان/ اتمام پروژه های نیمه تمام در اولویت باشد