مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 09:052020-07-22اقتصادي

رشد شهرستان زاوه طی 11 سال گذشته لاکپشتی بوده است


با وجود اینکه 11 سال از شهرستان شدن زاوه می گذرد اما هنوز به جایگاه واقعی خود نرسیده و به دلیل برخی کمبودها رشدی لاک پشتی داشته است.

- ایسنا/خراسان رضوی فرماندار زاوه گفت: با وجود اینکه 11 سال از شهرستان شدن زاوه می گذرد اما هنوز به جایگاه واقعی خود نرسیده و به دلیل برخی کمبودها رشدی لاک پشتی داشته است.

محمود صادقی در گفت وگو با ایسنا، عنوان کرد: زاوه در سال 87 یکی از بخش های تربت حیدریه بود که مستقل و به عنوان شهرستانی جدید معرفی شد و اکنون دو بخش سلیمان و مرکزی دارد.

وی مطرح کرد: اگر چه طبق سرشماری سال 95 جمعیت شهرستان زاوه بالغ بر 67 هزار و 900 نفر اعلام شده اما بر اساس آمار خانه های بهداشت حدود 80 هزار نفر جمعیت دارد، همچنین 72 پارچه روستا و آبادی داریم که حدود 68 روستای آن دارای دهیاری و شورای اسلامی هستند.

فرماندار زاوه افزود: با وجود پتانسیل های فراوانی که شهرستان زاوه دارد با گذشت 11 سال که از شهرستان شدنش می‎گذرد هنوز به جایگاه واقعی خود نسبت به سایر شهرستان هایی که همزمان با زاوه شهرستان شدند، نرسیده و رشد و توسعه‎اش به علت برخی کمبودها لاک پشتی بوده است.

وی با بیان اینکه 86 درصد جمعیت شهرستان زاوه در روستاها ساکن هستند، اظهار کرد: در شهرستان زاوه روستاهای بسیار بزرگی مانند ساق، صفی آباد، مرغز‎ار و کاریزک ناگهانی وجود دارد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد شهرستان زاوه طی 11 سال گذشته لاکپشتی بوده است

رشد شهرستان زاوه طی 11 سال گذشته لاکپشتی بوده است