مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 09:152020-07-22اقتصادي

تغییر زمان بازگشایی مرز تجاری چذابه


رییس اتاق بازرگانی اهواز با اشاره به موافقت عراق با بازگشایی مرز تجاری چذابه گفت: قرار بود مرز تجاری چذابه از روز پنجشنبه فعالیت خود را از سر بگیرد و در نهایت به منظور ایجاد زیرساخت های لازم از سوی کشور عراق، - ایسنا/خوزستان رییس اتاق بازرگانی اهواز با اشاره به موافقت عراق با بازگشایی مرز تجاری چذابه گفت: قرار بود مرز تجاری چذابه از روز پنجشنبه فعالیت خود را از سر بگیرد و در نهایت به منظور ایجاد زیرساخت های لازم از سوی کشور عراق، تاریخ بازگشایی این مرز به 5 مردادماه تغییر یافت.

شهلا عموری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به بسته بودن مرز چذابه در مدت شیوع کروناویروس اظهار کرد: به منظور فعالیت مجدد مرز چذابه، پیگیری های متعددی در ماه های اخیر انجام شد.

در پی مکاتبات متعدد و تشکیل جلسات کارشناسی و انعکاس نتایج جلسات به اتاق بازرگانی ایران و بازتاب اهمیت بازگشایی مرز چذابه در صادرات و ارزآوری، دولت عراق بالاخره با بازگشایی مرز چذابه جهت شروع مجدد مراودات تجاری با ایران موافقت کرد.

وی گفت: پیش از این قرار بود مرز تجاری چذابه از روز پنجشنبه هفته جاری (فردا) فعالیت خود را از سر بگیرد و در نهایت به منظور ایجاد زیرساخت های لازم از سوی کشور عراق، تاریخ بازگشایی این مرز به روز یکشنبه (5 مردادماه) تغییر یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر زمان بازگشایی مرز تجاری چذابه

تغییر زمان بازگشایی مرز تجاری چذابه