مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 09:202020-07-22اجتماعي

افتتاح 2 استودیوی تولید انیمیشن در کانون پرورش فکری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، 2 استودیو هنرپویا و گنبد کبود به منظور تولید سلسله ای از آثار انیمیشن و الگوسازی در فرآیند پیشرفت انیمیشن کشور در کانون پرورش فکری .

- 2 استودیو هنرپویا و گنبد کبود به منظور تولید سلسله ای از آثار انیمیشن در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مستقر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، 2 استودیو هنرپویا و گنبد کبود به منظور تولید سلسله ای از آثار انیمیشن و الگوسازی در فرآیند پیشرفت انیمیشن کشور در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مستقر شده است.

خلق آثار موثر در منظومه محصولاتی که کانون برای کودکان و نوجوانان کشور تولید و عرضه می کند و همچنین تکمیل زنجیره شخصیت پردازی و توسعه محصولات با هدف استمرار ارتباط مخاطبان با قهرمانانی که از سوی تولیدکنندگان داخلی خلق می شوند، باعث شد تا کانون از 2 استودیوی پیش رو در بازار انیمیشن کشور برای همکاری و استقرار در فضای کانون و تولید انیمیشن در محل مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون در خیابان حجاب تهران دعوت به عمل آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 2 استودیوی تولید انیمیشن در کانون پرورش فکری

افتتاح 2 استودیوی تولید انیمیشن در کانون پرورش فکری