مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 09:352020-07-22سياسي

چگونه مدارس هیأت امنایی با کیفیت شوند؟/ فعالیت 3500 مدرسه هیأت امنایی


مدیرکل امور شوراها و مناطق آزاد تجاری وزارت آموزش و پرورش گفت: بسته اجرایی ـ تحولی کیفیت بخشی، تقویت و ارتقای مشارکت عوامل سهیم و مؤثر و گسترش متوازن مدارس هیأت امنایی در دستور کار قرار گرفته است.

- خبرگزاری فارس گروه آموزش و پرورش: این روزها که زمان ثبت نام دانش آموزان است؛ هرچند که در شرایط کرونا به سر می بریم اما انتخاب مدرسه فرزندان بسیار مهم است.

یک گروه از مدارس با عنوان مدارس هیأت امنایی شناخته می شوند؛ آیین نامه مدارس هیأت امنایی در جلسه 788 این شورا در تاریخ اول اردیبهشت 1388 تصویب و در تاریخ 18 مرداد 88 ابلاغ شد.

شورای عالی آموزش و پرورش در راستای کمک به اجرای ماده 13 قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده 144 قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور و قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش در استان ها و شهرستان ها و سیاست مدرسه محوری و به منظور ارتقای کیفیت برنامه های آموزشی و تربیتی مدارس، جلب و توسعه مشارکت های مردمی و خیرین در احداث و اداره امور مدارس، تقویت نظام مدیریتی، مالی و اجرایی مدارس مبتنی بر گسترش عدالت آموزشی و پیمان سپاری مدیریت مدارس، آیین نامه توسعه مشارکت های مردمی به شیوه های مدیریت هیأت امنایی در مدارس را تصویب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه مدارس هیأت امنایی با کیفیت شوند؟/ فعالیت 3500 مدرسه هیأت امنایی

چگونه مدارس هیأت امنایی با کیفیت شوند؟/ فعالیت 3500 مدرسه هیأت امنایی