مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 09:402020-07-22اجتماعي

کاهش ساعت اجرای طرح زوج و فرد در اصفهان از چهارم مرداد


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: از روز شنبه چهارم مرداد ماه، صبح ها ورود به محدوده طرح زوج و فرد در هسته مرکزی شهر اصفهان بلامانع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا محمدی اظهار داشت: در راستای تسهیل سازی رفت و آمد شهروندان در ایام بیماری کرونا از هفته آینده در نوبت صبح ورود خودروها به محدوده زوج و فرد هسته مرکزی شهر بلامانع است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان افزود: از روز شنبه چهارم مرداد ماه سال جاری ورود خودروها به محدوده زوج و فرد در نوبت صبح بلامانع و صرفاً این طرح از ساعت 17 تا 22 اجرایی می شود.

وی افزود: همچنین مبلغ جریمه طرح زوج و فرد نیز افزایش یافته و خودروهایی که وارد محدوده طرح شوند 100 هزار تومان اعمال قانون می شوند.

محمدی بیان داشت: شایان ذکر است شماره تلفن همراه برخی مالکان خودروها به روز رسانی نشده و ممکن است برخی شهروندان از جریمه خودروی خود مطلع نشوند و در بلندمدت ناآگاهانه متحمل جریمه های سنگینی شوند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان اظهار داشت: پیامک های ارسالی جرائم رانندگی صرفاً به شماره تلفن همراه اعلام شده در سامانه شماره گذاری پلیس اعلام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش ساعت اجرای طرح زوج و فرد در اصفهان از چهارم مرداد

کاهش ساعت اجرای طرح زوج و فرد در اصفهان از چهارم مرداد