مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 10:052020-07-22اقتصادي

انشعابات فاضلاب در خوی به بیش از 42000 فقره رسید


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوی، از واگذاری 910 فقره انشعاب آب و فاضلاب در سه ماهه اول سال جاری در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوی، از واگذاری 910 فقره انشعاب آب و فاضلاب در سه ماهه اول سال جاری در این شهرستان خبر داد.

یداله سلطانی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه 51 درصد از انشعابهای واگذار شده را انشعاب فاضلاب و مابقی را انشعاب های آب تشکیل می دهند، افزود : با واگذاری 461 فقره انشعاب جدید فاضلاب از ابتدای سال جاری، تعداد انشعابات فاضلاب در شهر خوی به 42 هزارو 722 فقره رسید.

وی افزود: در حال حاضر با تحت پوشش قرار داشتن 67 درصد جمعیت شهر خوی، بیش از 137 هزار نفر از مزایای جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب برخوردار هستند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان ، تعداد انشعاب های آب واگذار شده از ابتدای سال جاری را نیز، 449 فقره اعلام و اظهار کرد: واگذاری انشعاب آب به مردم طبق برنامه ریزی های انجام شده در حال انجام است.

وی، با تاکید بر اهمیت دریافت حق انشعاب از سوی مردم گفت: شهروندان برای پیشگیری از بروز هرگونه مشکل، قبل از اقدام به ساخت و ساز، نسبت به خرید حق انشعاب آب اقدام کنند.

سلطانی با بیان اینکه نصب انشعاب بدون مجوز شرکت آب و فاضلاب جرم محسوب می شود، افزود: با متخلفان این حوزه برخورد قانونی صورت می گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انشعابات فاضلاب در خوی به بیش از 42000 فقره رسید

انشعابات فاضلاب در خوی به بیش از 42000 فقره رسید