مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 10:102020-07-22اقتصادي

عبور مصرف برق در ایلام از خط قرمز /طلب 70 میلیاردی شرکت برق از مشترکان


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام گفت: هم اکنون در استان مصرف برق به 400 مگاوات ساعت در روز رسیده است در حالی که سهمیه مصرف برق استان کمتر از این میزان است اما با این وجود تاکنون خاموشی نداشته ایم.

- ایسنا/ایلام مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام گفت: هم اکنون در استان مصرف برق به 400 مگاوات ساعت در روز رسیده است در حالی که سهمیه مصرف برق استان کمتر از این میزان است اما با این وجود تاکنون خاموشی نداشته ایم.

هادی شیرخانی در نشست خبری که به صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه در 2 هفته گذشته از خطوط قرمز مصرف برق در استان و سهیمه تعیین شده عبور کرده ایم ولی با تلاش و درایت همکاران تاکنون هیچگونه خاموشی برق در سطح استان اعمال نشده است.

و با بیان اینکه در صورتی که روند رو به رشد مصرف برق به همین منوال به طور فزاینده ادامه داشته باشد برای نجات شبکه برق کشور و استان مجبور به اعمال خاموشی خواهیم بود، گفت: در خصوص سهمیه و میزان مصرفی که برای استان در نظر گرفته شده باید گفت که ما هم اکنون به مصرف 400 مگاوات ساعت در روز رسیده ایم که سهمیه مصرف برق ما در استان کمتر از این میزان است و امیدواریم با مدیریت مصرف بتوانیم در ادامه تابستان خاموشی برق در استان نداشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور مصرف برق در ایلام از خط قرمز /طلب 70 میلیاردی شرکت برق از مشترکان

عبور مصرف برق در ایلام از خط قرمز /طلب 70 میلیاردی شرکت برق از مشترکان