مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 10:152020-07-22اقتصادي

تجهیزات فناوری اطلاعات باید از رده کالاهای لوکس خارج شوند


رییس کمیسیون فاوای اتاق ایران با انتقاد از قرارگرفتن تجهیزات فناوری اطلاعات در حوزه کالاهای وارداتی لوکس، از متولیان خواست تا دستور رییس جمهور در مورد اقتصاد دیجیتال را در برنامه قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق بازرگانی ایران، محمدرضا طلایی در نشست کمیسیون فاوای اتاق بازرگانی با انتقاد از قرار گرفتن تجهیزات فناوری اطلاعات در حوزه کالاهای وارداتی لوکس، از متولیان حوزه فناوری اطلاعات خواست تا دستورات رییس جمهور برای حرکت به سمت اقتصاد دیجیتال و توسعه فناوری اطلاعات را به عنوان برنامه کاری خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه نکته مهم این است که دستگاه های دولتی باید از دستورات رییس جمهور مبنی بر توسعه اقتصاد دیجیتال در کشور پیروی کنند، ادامه داد: متولیان و تصمیم گیران و سیاست گذاران دولتی، از جمله وزارت صمت، وزارت ارتباطات و وزارت ارشاد باید با توجه به رهنمودهای رییس جمهور، تصمیم های مناسبی در این خصوص بگیرند.

طلایی با اشاره به اینکه در ایران هنوز هم تجهیزات فناوری اطلاعات در چارچوب کالاهای لوکس تلقی می شوند و این در حالی است که در هیچ کشوری در دنیا دیگر به این کالاها به عنوان کالای لوکس و تجملی نگاه نمی کنند، گفت: فناوری اطلاعات به عنوان موتور متحرک، می تواند به ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیزات فناوری اطلاعات باید از رده کالاهای لوکس خارج شوند

تجهیزات فناوری اطلاعات باید از رده کالاهای لوکس خارج شوند