مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 10:552020-07-22اجتماعي

«عدم دسترسی به آموزش» علت حدود 1.5 درصدی بازماندگی از تحصیل


وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ماموریت داریم 50 درصد دانش آموزان متوسطه را به سمت هنرستان ها هدایت کنیم که اکنون این آمار35 درصد است گفت: با هدف قانون برنامه توسعه فاصله 15 درصدی داریم.

- حاجی میرزایی: 50 درصد دبیرستانیها را باید سمت هنرستان ها هدایت کنیم وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ماموریت داریم 50 درصد دانش آموزان متوسطه را به سمت هنرستان ها هدایت کنیم که اکنون این آمار35 درصد است گفت: با هدف قانون برنامه توسعه فاصله 15 درصدی داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن حاجی میرزایی در مراسم امضای تفاهم نامه میان وزارتخانه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت آموزش و پرورش ضمن تبریک فرارسیدن هفته مهارت گفت: اصل تفکیک کار و تمایز نقش ها، دستگاه ها را از هم جدا کرده است.

این ضرورت اجتناب ناپذیر مشکلی را به وجود آورده و ما را از ماموریتهای اصلی دور کرده است.

وی افزود: همه تلاش ها در راستای از بین رفتن فقر و گسترس عدالت انجام میشود و همکاریهای بین دستگاهی زمینه ترکیب هوشمند اجزای منفک شده از هم را در یک ترکیب ارگانیک موجب می شود.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه لازم است همکاری بین دو وزارتخانه در راستای هم افزایی و خلق نتایج خوب و تاثیرگذار تقویت شود، به زمینه های مشترک کاری میان دو وزارتخانه که یکی از مهمترین آنها مهارت آموزی است اشاره و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«عدم دسترسی به آموزش» علت حدود 1.5 درصدی بازماندگی از تحصیل

«عدم دسترسی به آموزش» علت حدود 1.5 درصدی بازماندگی از تحصیل