مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 11:252020-07-22سياسي

برگزاری اولین جلسه دادگاه اخلالگران شبکه توزیع محصولات پتروشیمی مرودشت


نخستین جلسه دادگاه اخلالگران شبکه توزیع محصولات پتروشمی مرودشت به ریاست قاضی سید محمود ساداتی و مستشاری قاضی محسن رجایی نیا، در محل شعبه رسیدگی به جرائم اخلالگران نظام اقتصادی شیراز برگزار شد.

- ایسنا/فارس نخستین جلسه دادگاه اخلالگران شبکه توزیع محصولات پتروشمی مرودشت به ریاست قاضی سید محمود ساداتی و مستشاری قاضی محسن رجایی نیا، در محل شعبه رسیدگی به جرائم اخلالگران نظام اقتصادی شیراز برگزار شد.

در ابتدای جلسه دادگاه علنی رسیدگی به اتهامات اخلالگران شبکه توزیع محصولات پتروشیمی مرودشت، که صبح چهارشنبه اول مرداد برگزار شد، قاضی هادی زارع نماینده دادستان ضمن قرائت کیفر خواست از دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم و اخلالگران نظام اقتصادی استان فارس رسیدگی و صدور حکمی قانونی را خواستار شد.

قاضی ساداتی، رییس دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم و اخلالگران نظام اقتصادی نیز در خصوص جرائم این متهمین ردیف اول و دوم این پرونده گفت: متهم ردیف اول و دوم این پرونده ابراهیم حیدری و داریوش کریمی از کارمندان رسمی پتروشیمی مرودشت با تشکیل باندی سازمان یافته و شبکه ای متشکل از نگهبانان دروازه های ورودی و خروجی، اتاق بارگیری، برخی از کارمندان شاغل در شیفت های باسکول و تعدادی از دلالان کود شیمیایی و رانندگان کامیون اقدام به سرقت عمده کود شیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین جلسه دادگاه اخلالگران شبکه توزیع محصولات پتروشیمی مرودشت

برگزاری اولین جلسه دادگاه اخلالگران شبکه توزیع محصولات پتروشیمی مرودشت