مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 11:252020-07-22سياسي

زندگی مشترک 51 زوج تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی آغاز شد


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: هم زمان با سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) 51 زوج تحت حمایت این نهاد زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

- بجنورد- مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: هم زمان با سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) 51 زوج تحت حمایت این نهاد زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان شمالی مجید الهی راد بابیان اینکه باهدف ترویج سنت حسنه ازدواج به ویژه کمک به زوج های جوان تحت حمایت و اشاعه فرهنگ ازدواج آسان، سالانه کمک هزینه ازدواج به زوج های نیازمند پرداخت می شود، اظهار کرد: هم زمان با سالروز پیوند آسمانی امیر مؤمنان (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) به 51 زوج تحت حمایت این نهاد کمک هزینه جهیزیه پرداخت شد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی اعتبار هزینه شده برای این زوج ها را بیش از 200 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: برای هر زوج تحت حمایت بیش از 4 میلیون تومان به حساب نوعروسان واریزشده است.

وی بابیان اینکه این اعتبار به صورت نقدی به این زوج ها پرداخت می شود افزود: سرانه کمک هزینه جهیزیه در سال 99 یک میلیون تومان افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی مشترک 51 زوج تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی آغاز شد

زندگی مشترک 51 زوج تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی آغاز شد