مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 11:552020-07-22اجتماعي

سایه کرونا بر ثبت نام دانش آموزان کلاس اولی/والدین هراس دارند


مدیر آموزش و پرورش فردوس از عدم ثبت نام دانش آموزان کلاس اولی به دلیل هراس والدین از کرونا در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد ناظری بعدازظهر چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان با بیان اینکه تمامی ساختمانهای مدارس غیر دولتی فردوس بجز 3 مدرسه، بقیه فرسوده است، اظهارکرد: دو مدرسه ایران دخت و مفید از همه بیشتر مشکل دار است و از طرفی اگر این مدارس بدلیل فرسودگی به تعطیلی کشانده شود با مشکل کمبود فضا در مدارس دولتی برای پذیرش این دانش آموزان مواجه هستیم.

وی افزود: براساس قانون این مدارس فرسوده برای نوسازی سه سال مهلت داشته اند که فقط یکسال دیگر از این مدت مانده، و چنانچه در این یکسال نوسازی و یا به ساختمان مقاومی منتقل نشوند با مشکل سرگردانی بیش از 150 دانش آموز این مدارس روبرو هستیم.

وی از کمبود نیروی انسانی در حوزه ابتدایی این شهرستان خبر داد و گفت: شاهد عدم ثبت نام دانش آموزان پایه اول بدلیل کرونا هستیم.

وی بیان کرد: بر اساس قانون باید این دانش آموزان شناسایی شده درغیر اینصورت اگر پنهان کاری از سوی هر شخصی صورت گیرد مجازات حبس در قانون برای این افراد پیش بینی شده است.

معاون پرورشی آموزش و پرورش فردوس نیز با موفقیت های شهرستان درپیام رسان شاد اشاره کرد و افزود: 15 پایگاه اوقات فراغت راه اندازی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایه کرونا بر ثبت نام دانش آموزان کلاس اولی/والدین هراس دارند

سایه کرونا بر ثبت نام دانش آموزان کلاس اولی/والدین هراس دارند