مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 14:002020-07-22بين الملل

رژیم صهیونیستی زیر تیغ/ خشم در حال انفجار جامعه اشغالگران


مدتی است که جای جای فلسطین اشغالی صحنه ناآرامی و اعتراض صهیونیست ها علیه رییس کابینه این رژیم و اوضاع نابسامان اقتصادی است.

- ، ادامه تظاهرات و تحصن در مقابل منزل مسکونی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، درگیری و آتش زدن لاستیک و تلاش برای حمله داخل اقامتگاه، در جا زدن برنامه برون رفت از بحران اقتصادی حاصل از بحران ویروس کرونا، استیصال مدیران ارشد از ناکارامدی سیاست های کلان مقابله با شیوع ویروس کرونا در فلسطین اشغالی، زیر سوال رفتن مشروعیت بقای کابینه به دلیل پرونده های فساد نتانیاهو و جنگ داخلی نتانیاهو -گانتس برخی از مشکلاتی است که طی چند هفته گذشته رژیم صهیونیستی با آن مواجه شده و خبرهایی هم در مورد دعوت برای آغاز نافرمانی مدنی هم به آن افزوده شده است.

چند وقتی است ساکنان فلسطین اشغالی برای اعتراض به برخی از سیاست های نتانیاهو و کابینه اش، ناتوانی در مدیریت بیماری کووید 19 و همچنین علیه فساد نخست وزیر دست به تظاهرات می زنند.

معترضان در فلسطین اشغالی در ادامه تظاهرات دیشب (سه شنبه شب) علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی، امروز تمام ورودی های پارلمان این رژیم (کنست) را با خوابیدن بر کف خیابان ها مسدود کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی زیر تیغ/ خشم در حال انفجار جامعه اشغالگران

رژیم صهیونیستی زیر تیغ/ خشم در حال انفجار جامعه اشغالگران