مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 14:152020-07-22اقتصادي

پیگیری مشکل بی آبی روستای «گاوزرده»؛ علت تعطیلی پروژه مشخص شد/ آبفا وعده پیگیری داد


مدیرعامل شرکت آب و فاصلاب لرستان گفت: موانعی بر سر راه شبکه آبرسانی به روستای گاوزرده وجود دارد که نیازمند گذر زمان است، با این وجود کار شروع شده و پیگیر انجام مابقی کار هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سیل فروردین ماه سال گذشته خسارت بالایی به شبکه آبرسانی و خطوط انتقال آب روستاهای لرستان به ویژه مناطق روستایی معمولان و پلدختر وارد کرد، که در نهایت منجر به عدم بهره مندی سیل زدگان از آب شرب لازم جهت تامین نیازهای روزانه شد.

اگرچه در همان ماه های اولیه وقوع سیل تدابیری هر چند به صورت موقت برای تامین آب سالم سیل زدگان انجام گرفت، اما اکنون و با گذشت بیش از یک سال از وقوع سیل ویرانگر، در برخی نقاط روستایی بازسازی های لازم صورت نگرفته و همچنان دسترسی مردم به آب آشامیدنی پایدار وجود ندارد.

یکی از روستاهایی که مشکل تامین آب دارد، روستای گاو زرده است که خبرگزاری فارس نیز پیشتر گزارشی در این زمینه منتشر کرده بود.

  با این وجود کماکان مشکل تامین آب شرب این روستا پابرجاست، موضوعی که بارها مورد پیگیری قرار گرفته و هر بار مسوولان از تلاش برای تامین آب شرب پایدار این روستا و روستاهای مشابه سخن گفته اند.

امروز و در حالی که شرکت آب وفاضلاب طی روزهای اخیر اقدام به آغاز عملیات اجرایی شبکه آبرسانی به روستاهای چم کبود و چم شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری مشکل بی آبی روستای «گاوزرده»؛ علت تعطیلی پروژه مشخص شد/ آبفا وعده پیگیری داد

پیگیری مشکل بی آبی روستای «گاوزرده»؛ علت تعطیلی پروژه مشخص شد/ آبفا وعده پیگیری داد