مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 18:252020-07-22ورزشي

سفر 2 روزه رییس فدراسیون ورزش های زورخانه ای به گیلان


رییس فدراسیون ورزش های زورخانه ای که این روزها با مشکلات به وجود آمده کرونا پیگیر برپایی ورزش زورخانه در سراسر کشور است برای بررسی مشکلات ورزش باستانی استان و بازدید از پروژه های این ورزش به گیلان سفرکرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت آقای مجتبی جوهری رییس فدراسیون ورزش های زورخانه ای برای بازدید از پروژه های مختلف ورزش های باستانی به گیلان سفرکرده است.

سفر جوهری از صبح امروز به گیلان آغاز شد و او بعد از استقبال رییس هیئت استان گیلان و رودبار و در این شهرستان در مورد مشکلات آن ها به گپ و گفت پرداختند.

رییس هیئت ورزش های زورخانه ای امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به سفر جوهری به گیلان اظهار کرد: برنامه ریزی ما برای سفر رییس فدراسیون، حضور او در چند پروژه مهم استان گیلان است.

همان طور که می دانید، ما چند پروژه زورخانه در شهرهای رشت، لنگرود و فومن را داریم و قرار شد با حضور رؤسای شهرستان های استان از این پروژه ها بازدید کنیم.

وی با بیان جلسه ای با حضور رییس فدراسیون در فومن برگزار شد افزود: این جلسه با حضور مسئولین فومن و اهالی ورزش زورخانه و مدیرکل ورزش و جوانان گیلان برگزار شد به اهداف ورزش زورخانه و کارهای انجام شده در این فدراسیون جهت پیشرفت ورزش باستانی در گیلان پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر 2 روزه رییس فدراسیون ورزش های زورخانه ای به گیلان

سفر 2 روزه رییس فدراسیون ورزش های زورخانه ای به گیلان