مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 19:252020-07-22حوادث

بی آبی داد اهالی «چم شهران» و «چم کبود» را درآورد


بی آبی در گرمای طاقت فرسای تابستان، داد اهالی روستاهای «چم شهران» و «چم کبود» را درآورد تا مردم در اعتراض به این مسئله برای ساعاتی جاده پلدختر- خرم آباد را مسدود کنند.

- پلدختر- بی آبی در گرمای طاقت فرسای تابستان، داد اهالی روستاهای چم شهران و چم کبود را درآورد تا مردم در اعتراض به این مسئله برای ساعاتی جاده پلدختر- خرم آباد را مسدود کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاظهار داشت: مشکل بی آبی در گرمای 50 درجه اهالی روستای چم شهران و چم کبود بخش معمولان با 68 خانوار و 200 نفر جمعیت را به مشقت انداخته و کلافه کرده، این در حالی است که آنها با کولرهای آبی منازل خود را خنک می کنند.

وی افزود: عملیات اجرایی آبرسانی به این روستاها حدود 2 سال پیش از سوی اداره آب و فاضلاب پلدختر از شهر معمولان آغاز و تا امامزاده محمد که حدود 2 کیلومتر است، ادامه پیدا کرد.

اعتراض مجموعه راهداری پروژه آبرسانی به چم شهران را متوقف کرده است دهیار روستای چم شهران معمولان گفت: متأسفانه این پروژه که از کنار جاده پلدختر- خرم آباد می گذرد، پس از اعتراض اداره راهداری، متوقف و تجهیزات آن جمع آوری شد.

عزیزی افزود: فشار بی آبی با وجود گرمای هوا باعث شد تا مردم داد خود را از طریق تجمع، اعتراض و انسداد جاده پلدختر- خرم آباد به گوش مسئولان برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی آبی داد اهالی «چم شهران» و «چم کبود» را درآورد

بی آبی داد اهالی «چم شهران» و «چم کبود» را درآورد