مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 03:102020-07-22اقتصادي

فعالیت کمیته های ویژه مسکن مهر در آذربایجان غربی


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: کمیته های ویژه بصورت هفتگی برای بررسی و رفع مسائل و مشکلات مساکن مهر در استان فعالیت می کنند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیدین رحمانی چهارشنبه شب در جلسه شورای تأمین مسکن آذربایجان غربی از حل مشکلات واحدهای مسکن مهر در استان خبر داد و افزود: امیدواریم با رفع موانع موجود، تمامی واحدهای مسکن مهر استان تا پایان پاییز امسال به بهره برداری برسند.

وی با اشاره به اجرای طرح ملی اقدام مسکن نیز گفت: با اتمام ثبت نام این طرح در استان و آماده شدن بخشی از مراحل اجرایی آن در شهرهای مختلف استان، حدود 21 هزار واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن احداث خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه بخشی از زمین های مورد نیاز این طرح توسط اداره کل راه و شهرسازی تأمین می شود اظهار داشت: بخش دیگری از زمین های مورد نیاز این طرح نیز باید از طریق زمین های مازاد دستگاه های اجرایی استان تأمین شود.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه های اجرایی باید زمین های مازاد خود را برای اجرای این طرح در اختیار راه و شهرسازی استان قرار دهند اظهارکرد: در صورت معرفی نشدن زمین های مازاد توسط دستگاه های اجرایی، این زمین ها شناسایی و بدون در نظر گرفتن نظر دستگاه اجرایی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت کمیته های ویژه مسکن مهر در آذربایجان غربی

فعالیت کمیته های ویژه مسکن مهر در آذربایجان غربی