مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 03:402020-07-23اجتماعي

24 مرکز ترک اعتیاد درزنجان فعال است


مدیرکل بهزیستی استان زنجان،از فعالیت 24 مرکز ترک اعتیاددر استان زنجان خبر داد و گفت: تعداد 9 هزار و 490 نفر از جمعیت معتادین از امور درمان خدمات لازم را دریافت کردند.

- محمد محمدی قیداری در گفتگو با خبرنگار مهر ، به فعالیت معاونت امور توسعه و پیشگیری بهزیستی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: بر اساس رسالت و حیطه فعالیت خود که همان اطلاع رسانی و بالا بردن آگاهی های علمی جامعه در خصوص پیشگیری از آسیب های اجتماعی و پیشگیری از معلولیت ها و مشاوره و روان شناختی می باشد.

وی اظهار کرد: در سال جاری تعداد 21 هزار و 508 نفر از خدمات مشاوره حضوری دولتی و غیر دولتی استفاده کردند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان، از فعالیت 24 مرکز ترک اعتیاد در استان زنجان خبر داد و گفت: تعداد 9 هزار و 490 نفر از جمعیت معتادین از امور درمان خدمات لازم را دریافت کردند.

محمدی قیداری تاکید کرد: در یک مرکز کاهش آسیب استان تعداد دو هزار و 884 نفر از معتادین از خدمات کاهش آسیب استفاده کردند و تعداد 46 هزار و 529 کودک هم از خدمات غربالگری بینایی و تعداد 13 هزار و 548 کودک از برنامه غربالگری شنوایی بهره مند شده اند.

وی گفت: برای بیش از 150 معتاد بهبود یافته در استان زنجان مدیریت مورد مددکاری اجتماعی انجام می شود و پرونده تشکیل شده و مددکار معتاد بهبود یافته را راهبری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24 مرکز ترک اعتیاد درزنجان فعال است

24 مرکز ترک اعتیاد درزنجان فعال است