مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 03:502020-07-23بين الملل

کرونای رییس جمهور برزیل همچنان مثبت است


دفتر ریاست جمهوری برزیل اعلام کرد بر اساس آزمایش جدیدی که رییس جمهور برزیل انجام داده، آزمایش کرونای او همچنان مثبت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از خبرگزاری فرانسه، کاخ ریاست جمهوری برزیل در بیانیه‌ای اعلام کرد وضع سلامت رییس جمهور 65 ساله ” این کشور رو به بهبود“ است، اما ”آزمایشی که سه شنبه انجام شد، مثبت بود“.

مشاوران مطبوعاتی دفتر ریاست جمهوری در گفتگو با خبرگزاری فرانسه اعلام کردند سفر‌های دوره‌ای به ایالت‌های باهیا و پیویی (در شمال شرق) که رییس جمهور قصد داشت در روز‌های آینده به آن‌ها عزیمت کند, ”معلق شده اند“.

ژاییر بولسونارو در کاخ ریاست جمهوری آلوورادا (Alvorada) , محل اقامت رسمی او، در قرنطینه است و از زمان نخستین آزمایش مثبت در روز هفتم ژوییه وظایف خود را از طریق کنفرانس ویدیویی انجام می‌دهد.

رییس جمهور برزیل که از ابتدای همه گیری در ماه مارس به طور مرتب از برقراری قرنطینه انتقاد می‌کرد، قرنطینه خود را ”هولناک“ توصیف و ابراز امیدواری کرد هر چه سریع‌تر آزادی تحرک خود را به دست آورد.

یکشنبه گذشته او از کاخ ریاست جمهوری برای دیدار با طرفداران خود خارج و در حدود فاصله دو متری با آن‌ها قرار گرفت، اما برای صحبت برای آن‌ها ماسک محافظتی خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونای رییس جمهور برزیل همچنان مثبت است

کرونای رییس جمهور برزیل همچنان مثبت است