مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 04:152020-07-23اقتصادي

توزیع بیش از 113 تن کالای اساسی در چالدران


از ابتدای سال تا کنون بیش از 113 تن انواع کالای اساسی در بین مردم این شهرستان توزیع شد.

- ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار چالدران گفت: از ابتدای سال تا کنون بیش از 113 تن انواع کالای اساسی در بین مردم این شهرستان توزیع شد.

حسن محمد زاده شامگاه یک مرداد ماه در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان با اشاره اینکه تامین کالای اساسی مورد نیاز مردم، قیمت گذاری کالا، نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی از مهمترین وظایف ستاد تنظیم بازار است و در شهرستان به جد پیگیری می شود، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 113 تن انواع کالای اساسی از جمله شکر، برنج، گوشت قرمز و مرغ منجمد در بین مردم توزیع شده است.

وی با تاکید براینکه، اقداماتی که انجام می گیرد باید در راستای بهبود کسب و کار و ارائه خدمات به شهروندان باشد،افزود: قصابی های شهرستان ملزم به درج قیمت انواع گوشت قرمز در واحدهای صنفی خود هستند و عدم درج قیمت گوشت در قصابی ها نوعی تخلف است که در صورت مشاهده با شخص متخلف برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

فرماندار ماکو با اعلام اینکه امروزه نحوه توزیع کپسول گاز مایع در شهرستان برای شهروندان عزیز مشکلاتی را بوجود آورده است، افزود: به دنبال پیگیری های به عمل آمده با مقامات استانی هیچ مشکلی در تامین کپسول گاز مایع وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 113 تن کالای اساسی در چالدران

توزیع بیش از 113 تن کالای اساسی در چالدران