مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 04:252020-07-23سياسي

پنج سازمان مردم نهاد در قزوین تأسیس می شود


مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: درخواست برای تأسیس پنج سازمان مردم نهاد در حوزه های اجتماعی، سلامت و بهداشت مورد موافقت اولیه قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مریم بیدخام در نشست شورای توسعه و حمایت از تشکل های مردم نهاد استان قزوین اظهار کرد: با صدور مجوز تأسیس و فعالیت 5 سازمان مردم نهاد موافقت اولیه صورت گرفته و در حال انجام کارهای اداری است.

وی تاکید کرد: رویکرد دولت تدبیر و امید از ابتدای شروع به کار، حمایت از سازمان های مردم نهاد در چارچوب مقررات جاری است و در این راستا ضمن همکاری و جلب نظر دستگاه های تخصصی به دنبال زمینه سازی برای توانمندی آن ها گام برمی دارد.

به گفته دبیر شورای توسعه و حمایت از تشکیل های مردم نهاد استان قزوین، مرکز خدمات اجتماعی مسجد امام خمینی (ره) در حوزه حمایت از نیازمندان، انجمن تالاسمی استان قزوین در حوزه حمایت از بیماران تالاسمی، مؤسسه خیریه دارالشفاء حسنات شال در حوزه حمایت از بیماران، شعبه انجمن اهدای عضو ایرانیان در استان با هدف ترویج فرهنگ اهدای عضو و دفتر نمایندگی مؤسسه رشد دانش آموزان مناطق محروم در استان به منظور حمایت از دانش آموزان مناطق محروم در این نشست موفق به اخذ مجوزهای اولیه شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج سازمان مردم نهاد در قزوین تأسیس می شود

پنج سازمان مردم نهاد در قزوین تأسیس می شود