مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 04:402020-07-23سياسي

اهداء کمک جهیزیه ازدواج به 5 زوج بیرجندی


رییس اداره اوقاف و امور خیریه بیرجند از اهدای کمک جهیزیه ازدواج به 5 زوج بیرجندی خبر داد و گفت: هزینه تقریبی این 5 سری کمک جهیزیه 10 میلیون تومان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام دادخدا خدایی چهارشنبه شب در مراسم اهداء جهیزیه به 5 زوج جوان بیرجندی در محل امامزادگان باقریه ع اظهار داشت: اولین شورای امور خیریه شهرستان بیرجند در 29 تیرماه تشکیل شده است.

وی افزود: یکی از مصوبات این شورا کمک به 9 نفر از سادات شهرستان بیرجند بود که در این راستا اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بیرجند ورود پیدا می کند.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بیرجند با اشاره به سالروز ازدواج حضرت امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) بیان کرد: در این راستا امروز چهارشنبه به مناسبت سالروز ازدواج حضرت امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) مراسم اهداء کمک جهیزیه ازدواج به 5 زوج جوان بیرجندی انجام می شود.

خدایی با بیان اینکه تهیه جهیزیه در راستای تسهیل امر ازدواج جوانان از محل موقوفات مرتبط بوده است گفت: در این مرحله کمک جهیزیه به 9 نفر اختصاص یافت که در این جلسه به صورت نمادین به 5 نفر از زوجین اهدا شد.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون در راستای تسهیل در امر ازدواج جوانان و ترویج فرهنگ ازدواج آسان به 15 نفر کمک جهیزیه ازدواج اهداء شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهداء کمک جهیزیه ازدواج به 5 زوج بیرجندی

اهداء کمک جهیزیه ازدواج به 5 زوج بیرجندی